niedziela, 21 sierpnia 2016

Aktualizacja

Siemanko~
Nie wierzę, ale na chwilę obecną mam DZIEWIĘĆ stron tekstu. Tyle mają mniej więcej pozostałe rozdziały, a w tym wypadku jestem mniej więcej w połowie. Zobaczymy, ile będzie ostatecznie. Jeśli dobiję do dwudziestu to są duże szanse, że podzielę rozdział czwarty na dwie części, żeby zachować proporcje.
Tak, piszę rozdział czwarty i to dosyć intensywnie. Niestety, straciłam kilka bardzo dobrych fragmentów, bo mój laptop mnie nie kocha i postanowił się zaktualizować w najgorszym możliwym momencie. Tym oto sposobem utraciłam naprawdę dobre części o Nathanie i Evelyn (dowód na to, że cierpią najbardziej w tym opowiadaniu).
Jak wszystko dobrze pójdzie to wstawię nowy rozdział jutro. Dlatego obserwujcie uważnie (możecie to zrobić po prawej stronie, tam trochę niżej, o tam), bo nie znacie dnia i godziny.
Tak samo było z mixtape'em Sugi z BTS hehe
Mam nadzieję, że będziecie usatysfakcjonowani (będzie bardzo ładna scena z garniturami w rolach głównych).
Do następnego~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz